Obs!! Detta forum hämtas från Flugforum som bara går att nå över TOR. Detta är endast en hämtad kopia. Besök forumet på darknet för att kunna logga in.
Sidor: Föregående 1 2 3
Senast ändrad av Lizziloo (2019-09-22 02:05:40)
Sjuk i kropp och sjuk i själen. Med hjälp av folket som bor på Flugan får jag må lite bättre iallafall
BumsHEM Ketamin är jättebra mot komplicerad kronisk smärta samt nervsmärta!
Somadril 350mg tabletter. Max 20kr/tablett vid liten order och mängdrabatt vid större ordrar. Kan någon säljare snälla rara försöka fixa så detta blir en verklighet?
Inte bara jag som vill handla så dom kommer gå åt
Tjena
NU kör vi med lönehelg erbjudande på Opium. 400 kr gram. 100 kr billigare än andra som säljer på FS3.
dessutom har vi nu ännu bättre stealth.
¡Hola hola señores y señoritas!
De sista 15-20g av vår populära afghanska opiumbatch säljs nu med lite lägre priser, så vi kan ta hem en ny omgång.
¡Que tengas un buen dia!
//ELEFANT #4
\\// Dif-Tor Heh Smusma \\//
Mycket trevligt opium från weedforspeed! Ända jag testat men för mig funkade d bra!
Är opium höget starkare än oxy? skulle du hellre röka / äta opium än oxy?
Nu har jag fått mitt opium. Men vad är en rimlig dos om jag nu tänkt blanda ut det med té? Jag har aldrig testat någon opiat. Är man och väger 65kg. Vad händer om jag till exempel skulle trycka i mig ett helt gram på en gång? Är det dödligt? Och slutligen, kan jag röka det i en liten hashpipa utblandat med tobak, eller måste det göras på folie?
Tacksam för svar!
Sidor: Föregående 1 2 3