Obs!! Detta forum hämtas från Flugforum som bara går att nå över TOR. Detta är endast en hämtad kopia. Besök forumet på darknet för att kunna logga in.
Sidor: Föregående 1 2 3 Nästa
Jag menar verkligen inte att vara nedlåtande på något sätt nu men jag tror inte att du vet hur man röker opium.
Jag hade en kund som köpte som verkligen kan opium, och mitt opium slog igenom buprenorfinet som han hade tagit.
Om du har något kvar utav det så rekommenderar jag dig att äta det istället.
Mvh
ELefantsVANSEn
\\// Dif-Tor Heh Smusma \\//
Tjena har en amatör fråga, brukar opium lämna rester i form av bränt efter det rinner eller är det jag som gör fel? När jag i samma veva testade att röka heroin så blev det en sån fin droppe som enbart lämnade aska. Man vill ju inte slösa denna underbara drog.
Mvh
Någon som har provat att blanda opium med weed i en vaporizer och sen "röka"? Kan det bli ett trevligt helgmys måntro?
Jag provade att blanda opium och hash (hemmagjord temple ball) och rökte det i min vape. Det blev riktigt bra!! Något som jag gjort fler gånger efter det faktiskt då effekten blev så fin.
Det känns som att brunt och opium lirar bättre ihop än med weed, då weed enklare förbränns tänker jag.. har dock inte provat.
Senast ändrad av Akilla (2019-09-08 17:06:12)
Så, hur intar folk sitt opium?
Själv har jag testat att röka i crack-pipa, folie och oralt, som i att bara svälja en boll.
Crack-pipa fungerade oväntat bra. Folie ännu bättre, trots att mer produkt slösades.
Oralt är det jag har fastnat för. Ruset blir längre, samma med peaken då.
"Problemet" är att hitta rätt dos för t.ex jobb och för att nodda.
Upplys mig om era opium vanor mina vänner!
Jag har aldrig testat Opium. Har injicerat i princip nästintill alla de starkaste morfinliknande preparaten (både syntetiska och icke syntetiska).
Är Opium något som rekommenderas att prövas om man aldrig testat? Vilket administrationssätt rekommenderas utav er som är vana om man vill ha bäst smärtlindring som sitter i längst?
Skulle vara tacksam för svar
Sjuk i kropp och sjuk i själen. Med hjälp av folket som bor på Flugan får jag må lite bättre iallafall
BumsHEM Ketamin är jättebra mot komplicerad kronisk smärta samt nervsmärta!
Somadril 350mg tabletter. Max 20kr/tablett vid liten order och mängdrabatt vid större ordrar. Kan någon säljare snälla rara försöka fixa så detta blir en verklighet?
Inte bara jag som vill handla så dom kommer gå åt
Senast ändrad av 9999 (2019-09-10 01:25:29)
Funkat för mig: MrBaeng, Grinchen, EvaLena★ , HiddenHelper ★ , Rushposten ★ , Kapten, KonstapelKnark, Multi, Kavajman, Veteranerna, Carl Bildt, Langaren, Raffaelo, Smurfen, Mr Paris, Adidas Team, BuzzTheDoctor, KBK, KnarkNord, AllwaysOnline & NarkotikaKungen ★ .
Alltid fått korrekt vara.
Sjuk i kropp och sjuk i själen. Med hjälp av folket som bor på Flugan får jag må lite bättre iallafall
Somadril 350mg tabletter. Max 20kr/tablett vid liten order och mängdrabatt vid större ordrar. Kan någon säljare snälla rara försöka fixa så detta blir en verklighet?
Funkat för mig: MrBaeng, Grinchen, EvaLena★ , HiddenHelper ★ , Rushposten ★ , Kapten, KonstapelKnark, Multi, Kavajman, Veteranerna, Carl Bildt, Langaren, Raffaelo, Smurfen, Mr Paris, Adidas Team, BuzzTheDoctor, KBK, KnarkNord, AllwaysOnline & NarkotikaKungen ★ .
Alltid fått korrekt vara.
Nu är vi inom kort hemkomna igen efter semestern.
Då åker vår annons på vårt direktimporterade svarta guld från Afghanistan upp igen.
Vi har även haft möjligheten nu att få testa övriga sorter här på FS, och väljer att vara brutalt ärlig och påstå att inget annat är ens i närheten
Må förträffligt!
Elefanten
Hur smutsigt är opium på opiat skalan? Är den mindre värre än Oxy eller sub ... ? Kratom ligger lågt ner på smuts skalan men är också väldigt effektiv ... någon som kan gradera smutsighets graderna och inkludera opium?
Allt är ju såklart relativt men skulle gissa att det ofta är en av de osmutsigaste drogerna, beroende på källan man får den från såklart.
Är ju dock svårt att testa det med diverse regenter också då den kommer ge utslag på diverse olika opiater på färgskalorna, (rätta mig om jag har fel och om det finns någon bra metod)
Men ett bra sätt är att testa utvinna morfinet ifrån opiumet och kolla viktförlusten.
Allt från 83% till 91% viktförlust torde ge en indikation på kvalitetsopium där 83% är HQ as fuck, men det lär vara extremt ovanligt att hitta opium i Sverige med 17% morfininnehåll.
Eftersom mycket har att göra med vilken vallmostrain det rör sig om och från vilken region den är odlad om skörden blev lyckad pga gynnsamma väderförhållanden osv osv osv.
Någon i denna tråden som kan rekommendera ifall DP247 säljer någon bra glaspipa man kan använda sig av för att röka Opium för att minimera spill? I såna fall vilken pipa är det som gäller då?
Vet att Opium ska förångas och jag är sugen att inhandla för att testa hur det funkar i smärtlindrande syfte. Just rökning är det som jag skulle föredra då jag vill ha åt snabb effekt.
Tacksam ifall någon kan komma med något svar
Senast ändrad av Hund (2019-09-21 01:49:44)
Opium/Shire kan även intas rektalt, fungerar mycket bra, om man inte har tillgång till en äkta riktig opiumpipa och tillbehör eller har möjlighet att dricka det med mycket sött te. För ärligt talat det smakar INTE gott, men doften...mmm.
Man kan även tillverka sin egen"vaporizer" av en PET-flaska, tyvärr kommerjag inte ihåg exakt hur man gjorde den, det var ju så länge sedan.
Ovana opiumbrukare kan börja må illa och kräkas om man tar för mycket. Förstoppning kommer som ett brev på posten vid ett regelbundet och längre opium-"intag". ATn är nog lika jävlig som efter ett långvarigt heroinmissbruk.
Så ta det lugnt, man tror att det här kommer jag inte att "fastna" i, du kan röka på nån gång då och då i flera år, inga problem. Men om tillgången är god och priset hyfsat, du börjar "inta" det varje dag i en vecka, så kommer du att märka att du inte mår så bra när du slutar.
Minns mina opium/shire-dagar i Indien och Iran... long time ago.
(̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅()ڪے ıllıllı*• •.★ *.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.* ★ .• • * ♥ ♥ ♥
Sluta röka cigg = No fucking way!
Är Opiumet som finns på marknaden raffinerat ?
Senast ändrad av Lizziloo (2019-09-21 09:39:16)
(̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅()ڪے ıllıllı*• •.★ *.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.* ★ .• • * ♥ ♥ ♥
Sluta röka cigg = No fucking way!
Senast ändrad av Lizziloo (2019-09-22 01:59:49)
Sidor: Föregående 1 2 3 Nästa