Obs!! Detta forum hämtas från Flugforum som bara går att nå över TOR. Detta är endast en hämtad kopia. Besök forumet på darknet för att kunna logga in.
Hej där!
Jag tänkte att då Opium numera finns på brädan så kan vi ju slå upp portarna till forumets renodlade Opium-tråd där vi kan diskutera allt från kvalité, intagningssätt/tips och trix, diverse rekommendationer eller om så behövs, ett höjt varningens finger för diverse cocktails eller liknande!
Ös på.
Jag väntar i skrivande stund på en 5a av Weedforspeed's opium som skall bli otroligt intressant att få pröva på, då jag är relativt erfaren på ämnet så kommer jag också kunna ge en bra recenscion på kvalitén på opiumet. Gjort både eget (i cirka 11 år) och även köpt månadsvis från Laos i relativt stora partier. Tror att jag tickar in på 14e året jag använder opium mer eller mindre regelbundet. Har på senare tid halkat in lite på Oxy då det är såpass lättillgängligt och billigt numera.
Här kan vi också tipsa på diverse hemmabyggen av Opiumpipor och rökdon lämpade för vaporisering.
Läste på ett utländskt forum att opiumrökning i Dynavap Vapcap M gick utmärkt. Någon som vågar testa? Tänker om man pajar sin vejp och lukten/smaken omöjligt går att få bort. Kanske ska testa och isåfall slå till på att inhandla en Vapcap endast till opiumbruk.
Recept på diverse indiska opiumté och smoothies är ju också välkommet att dela i tråden för den som sitter på något gött sådant
Nåja, det var väl allt.. Men jag skapade som sagt tråden för att vi kan hålla oss till en tråd och inte skapa en ny så fort vi har nån som helst fundering eller tanke som rör Opium.
Tack för mig,
Hitler.
Wir zünden unsere Haschischpfeifen an! Wir nehmen unsere Kokainlinien! Im Namen des Sieges über der Tyrannei! - Adolf Hitler
Bra initiativ!
Hade ju en fråga om det gick att röka det på folie, och det skulle gå att göra det utan problem. Jag röker ju när jag använder heroin, så att röka på folie är det jag är van vid och är bra på haha.
Har lagt en testorder på en 1a av WeedforSpeeds opium som är påväg och landar idag om jag hartur. Ska bli spännande att testa då jag bara rökt opium vid ett tillfälle och då med bristande kvalitet. Och det verkar ju fått bra recensioner
Men jag kommer skriva en recension här när ordern landat!
Senast ändrad av MsMelankoli (2019-08-13 06:22:40)
"Life is great, really it is, full of beauty and illusion"
"Life is great, without it you'll be dead"
Så det kom in till slut, kanske slänger iväg en order för har inte testat bra opium.
Jag antar, och hoppas, att mitt kommer imorgon, det borde det göra eftersom det skickades i Torsdags, och gått och trampat nålar sen dess. Är kraftigt sugen. Hoppas nu bara att det kommer och att inte Postnord slarvar bort försändelsen. Tycker dom blivit extremt struliga sedan övergången från Posten --> Postnord.
Jag återkommer med omdöme på Weedforspeed's Opium så fort det har anlänt.
Hitler
Senast ändrad av adolfhitler (2019-08-13 18:30:13)
Wir zünden unsere Haschischpfeifen an! Wir nehmen unsere Kokainlinien! Im Namen des Sieges über der Tyrannei! - Adolf Hitler
Sjuk i kropp och sjuk i själen. Med hjälp av folket som bor på Flugan får jag må lite bättre iallafall
BumsHEM Ketamin är jättebra mot komplicerad kronisk smärta samt nervsmärta!
Somadril 350mg tabletter. Max 20kr/tablett vid liten order och mängdrabatt vid större ordrar. Kan någon säljare snälla rara försöka fixa så detta blir en verklighet?
Inte bara jag som vill handla så dom kommer gå åt
Mitt opium från WeedForSpeed kom idag!
Luktar direkt som opium, har precis rökt en del på folie och ger en väldigt skön buzz och ett typisk opiumrus. Har ännu inte testat att göra te av det och röka på gem tänkte jag pröva lite senare idag.
All in all nöjd! 5/5
Funkar det att lägga opium i en spliff och röka eller går det bara till spillo då? Har själv bara testat opium te, käkat det som det är och låtit det smälta under tungan utomlands som var mysigt men krävdes en hel del vad ja minns
Dags för återkoppling!
Det har anlänt, och det har blåst mig av stolen.
Började med att blanda ned cirka 247mg i en kopp hett pepparmynta té.
Jag kände inte nämnvärt mycket tyckte jag, efter cirka 1,5h utöver litet tryck bakom nacken och en något tung känsla i huvudet. Jag bestämde mig då för att röka litet. Plockade fram min dab rig och vaporiserade några små 25-55mg kluttar i min quartz nail. Osäker om jag skulle ha gjort det då jag upplevde att hela effekten av den första orala doseringen kom, och det kraftigt. Men gjort är gjort. It's just a ride...
Jag är helt överväldigad av kvalitén på det här opiumet.. Otroligt starkt. Inget snack.
Luktar och smakar heroin. Jag blev minst lika svängd av att röka detta som att röka Langarens AAA-heroin. Överdriver inte heller..
Tveka inte. Detta är riktigt jävla bra opium.
Senast ändrad av adolfhitler (2019-08-15 12:52:22)
Rapportera gärna hur länge det sitter i sedan, Adolf.
Skulle du anse att detta tar smärta på samma vis som oxy och heroin?
Funkat för mig: MrBaeng, Grinchen, EvaLena★ , HiddenHelper ★ , Rushposten ★ , Kapten, KonstapelKnark, Multi, Kavajman, Veteranerna, Carl Bildt, Langaren, Raffaelo, Smurfen, Mr Paris, Adidas Team, BuzzTheDoctor, KBK, KnarkNord, AllwaysOnline & NarkotikaKungen ★ .
Alltid fått korrekt vara.
Sugen på att köpa hem lite! Är det bara att blanda ner i tekoppen och dricka eller måste man göra något mer med det? Noobig fråga men alla börjar ju någonstans lol. Har bara rökt en gång tidigare
Jätteintressant att få höra era upplevelser, tack för att ni delar med er!
Ni som har köpt och provat - känner ni att bieffekterna var mer påtagliga jmf. med en kväll oxy samt heroin?
Reagerade er mage annorlunda, eller mer?
Låter som att oralt är ett säkert kort?
Har beställt och inväntar leverans med spänning.
Intressant, tack för att du delade med dig Samsara.
Jag har äntligen fått mitt och kunde fidag prova att röka i dynavap samt dricka i form av té.
Vape: Klämde fast 50 mg på innansidan av min dynavap och var försiktig med lågan. Fick till helt ok bloss men det blev bättre om jag brassade på med min stormtändare som om det vore weed i. Kände ett lugn som infann sig snabbt och den goda blommiga smaken var väldigt framträdande. Mjuk, len och god rök.
Té: kokade 0,5 dl vatten och hällde upp i kopp. Måttade upp 170mg men då jag är rätt opiatnaiv och har låg tolerans så tog jag bara hälften, dvs ynka 85mg och blandade ut det i vattnet.
Jag hade Kashmir té redo men bestämde mig för att avnjuta koppen som den var. Effekterna gav sig till känna väldigt snabbt och jag känner nu en stoor harmoni, lugn i kropp och själ och ett välbehag som var i linje med förväntat.
Väldigt nöjd med produkten då det dels har varit så svårt att få tag på i detta land samt för att jag själv har såpass låg tolerans för just opiater att jag blir nöjd med lite. Började därmed extremt försitkigt med dessa doser.
Kommer nog bli en beställning på ett litet större parti och kanske försöka göra koka ihop något spännande med det, någon hemvariant på chandu kanske
Känns viktigt att uppdatera: tror det var en stor del placebo involverat i första vändan, har behövt fylla på mer och har nästan förbrukat 350mg under kvällen, och kan inte säga att jag är i närheten av att nodda. Men mysigt är det, som någon sa.
Eftersom det verkar finnas ett genuint intresse för opium så tänkte vi annonsera några testgram senare idag, utav det absolut färskaste opium som går att få tag på.
Extremt mjukt och formbart, som gjort för att rökas så som opium är menat att rökas.
Eller givetvis ätas för de som föredrar det.
Håll utkik!
/ELEPHANTOMEN #3
\\// Dif-Tor Heh Smusma \\//
Sjuk i kropp och sjuk i själen. Med hjälp av folket som bor på Flugan får jag må lite bättre iallafall
BumsHEM Ketamin är jättebra mot komplicerad kronisk smärta samt nervsmärta!
Somadril 350mg tabletter. Max 20kr/tablett vid liten order och mängdrabatt vid större ordrar. Kan någon säljare snälla rara försöka fixa så detta blir en verklighet?
Inte bara jag som vill handla så dom kommer gå åt
Beställt lite opium nu av WFS (taggad!!) och tänkte koka thé på grejjerna, så vad säger folket om dosering? (ingen tolerans) Hade väl tänkt göra 3 doser av det, räcker det om jag vill bli maxad?